ponedjeljak, 26. ožujka 2018.

Prom dresses!

Hello!


Uskoro nam se bliži kraj školske godine, kako u srednjim, tako i u osnovnim školama. Dolaze nam mature i vjerujem da su svi, koji su završna godina, jako uzbuđeni, pa tako i ja, jer sam jedva dočekala kraj srednje škole. 
Sve o čemu razmišljam je kako će izgledati moja matura i sve ono što matura donosi (haljina, šminka..). 
Matura je poseban događaj i svi trebaju da se osjećaju posebno taj dan, kako djevojke tako i dečki. Kako ja stalno gledam slike haljina i razmišljam kako će moja izgledati, tako sam odlučila da i vama dam prijedloge za matursku haljinu, koji su se meni jako svidjeli. 
Da ne pišem previše teksta, vi nastavite da uživate u sljedećim slikama, nadam se da će se i vama svidjeti kao što su meni. 























Xoxo
L.





















Broj komentara: 8:

  1. Great post! Lovely dresses! Do you want to support each other by following? I’m following you now :) have a great day! Xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Just love the dresses! Super cute <3

    pimentamaisdoce.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow, those dresses are amazing, I can´t chose one, I love all.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sedmi je preperfect.. Odlican post draga, pratim te <3

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post! Haljine su predivne, mnogo mi se dopadaju

    Would you like to follow each other?
    I already followed you, please follow me back ♥
    Thanks!

    https://colourfulmadness.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow! I love the pink ones!
    Btw, I´m new here and I love your blog
    Kisses from sophisticatedmeblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Prom dresses!

Hello! Uskoro nam se bliži kraj školske godine, kako u srednjim, tako i u osnovnim školama. Dolaze nam mature i vjerujem da su svi, k...